Czego szukasz?
Pomoc dlaUsługa zdalna

Kupiłem urządzenie z możliwością zdalnej aktualizacji. Kiedy i jak mogę uzyskać zdalną aktualizację?

Kupiłem urządzenie z możliwością zdalnej aktualizacji. Kiedy i jak mogę uzyskać zdalną aktualizację?

W razie potrzeby udostępniane są aktualizacje zdalne.

Nie trzeba podejmować działań samodzielnie.

Jeśli nie jest dostępna żadna aktualizacja, oprogramowanie urządzenia jest w najnowszej wersji.

Gdy tylko zostanie udostępniona aktualizacja, w aplikacji Miele i na urządzeniu pojawi się powiadomienie.

Dodatkowe materiały

Włącz video
Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami