O nas
Istnieje wiele powodów, by wybrać Miele.
Motto: Immer Besser
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001587/20000158793.png?impolicy=hero&imwidth=576&x=649&y=0&w=3841&h=3841&)
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001587/20000158774.png?impolicy=hero&imwidth=576&x=549&y=0&w=3841&h=3841&)
Wiele argumentów przemawia za wyborem Miele. Od czasu powstania w 1899 roku firma Miele podąża za swoim motto „Immer Besser“. Robimy wszystko, abyśmy byli „Immer Besser“ - zawsze lepsiniż inni dostawcy, ale także„Zawsze lepsi“ niż już jesteśmy. Dla naszych klientów oznacza to świadomość, że wybierając Miele, podjęli dobrą decyzję.
Design Miele
Nasz wzornictwo oznacza innowacyjność, wartość i ponadczasową elegancję. Kształtuje ono relacje między ludźmi a produktem, spełnia oczekiwania, ułatwia obsługę i buduje zaufanie. O tym, że Miele udaje się to w szczególny sposób, świadczą liczne nagrody otrzymane za wyjątkowe wzornictwo produktowe.
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001558/20000155863.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1961&w=3565&h=2005&)
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001592/20000159232.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1722&w=4512&h=2538&)
![](https://media.miele.com/images/2000015/200001558/20000155865.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=955&w=5120&h=2880&)
![](https://media.miele.com/images/2000016/200001603/20000160383.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=0&y=1812&w=3628&h=2040&)
![](https://media.miele.com/images/2000013/200001384/20000138417.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=261&y=15&w=4763&h=2679&)
![](https://media.miele.com/images/2000013/200001393/20000139322.png?impolicy=teaser&imwidth=500&x=10&y=1362&w=5110&h=2873&)
Zrównoważony rozwój
Ochrona ludzi i środowiska, odpowiedzialne działanie, także z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas jest to zrównoważony rozwój. A dokładniej: efektywność energetyczna i ochrona zasobów w urządzeniach i produkta oraz podczas produkcji oraz odpowiedzialność za pracowników i społeczeństwo. Miele jest laureatem niemieckiej nagrody zrównoważonego rozwoju German Sustainability Award, członkiem inicjatywy organizacji ONZ na rzecz odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju biznesu Global Compact oraz sygnatariuszem „Charta der Vielfalt“.
REACH – informacje o substancjach krytycznych
Informacje o substancjach krytycznych zgodnie z art. 33 rozporządzenia europejskiego 1907/2006.
![](https://media.miele.com/images/2000001/200000119/20000011952.png?impolicy=hero&imwidth=2000&x=246&y=679&w=1038&h=584&)
Historia
Dwie rodziny, jedna firma: założona przed prawie 125 laty przez technika Carla Miele i biznesmena Reinharda Zinkanna firma Miele jest do dziś własnością wyłącznie bezpośrednich potomków tych dwóch osób. Z jedenastoma pracownikami, czterema tokarkami i jedną wiertarką Miele i Zinkann wprowadzili w 1899 roku w Herzebrock swoje pierwsze wirówki do mleka i maszyny do wyrobu masła. Ich motto przewodnie „Immer Besser“ do dziś charakteryzuje firmę.
![](https://media.miele.com/images/2000016/200001645/20000164571.png?impolicy=hero&imwidth=2000&x=0&y=118&w=4452&h=2503&)
Lokalizacje na całym świecie
Ze Wschodniej Westfalii w świat: aktualnie firma Miele jest reprezentowana w prawie 50 krajach/regionach przez własne spółki handlowe i na kolejnych 50 rynkach przez importerów.