Czego szukasz?
Pomoc dlaPiekarniki

Co stanie się z funkcją Smart Food ID (SFID), gdy piekarnik zostanie zresetowany do ustawień fabrycznych lub na nowo połączony z siecią?

Co stanie się z funkcją Smart Food ID (SFID), gdy piekarnik zostanie zresetowany do ustawień fabrycznych lub na nowo połączony z siecią?

Po zresetowaniu ustawień piekarnika do „ustawień fabrycznych“ należy ponownie połączyć piekarnik z siecią za pomocą aplikacji Miele.

Aktywowane lub zakupione inteligentne funkcje cyfrowe są powiązane z kontem użytkownika w aplikacji Miele i są automatycznie synchronizowane z piekarnikiem. Synchronizacja może potrwać kilka minut.

Aktywowane lub zakupione inteligentne funkcje cyfrowe są wówczas ponownie dostępne.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami