Czego szukasz?
Pomoc dlaIntegracja z systemem

Funkcja Con@ctivity nie działa pomimo połączenia z siecią Wi-Fi

Con@ctivity 3.0 nie działa mimo dobrego połączenia z siecią Wi-Fi. Nie działa funkcja Con@ctivity między płytą grzewczą a okapem kuchennym, mimo że płyta grzewcza i okap są prawidłowo połączone z siecią domową i aplikacją Miele. Przerwanie dopływu energii elektrycznej nie przynosi rezultatu.

W sieci Wi-Fi zastosowano co najmniej jeden repeater sygnału Wi-Fi.

Standardowy repeater sygnału Wi-Fi tworzy własną sieć Wi-Fi. Choć sieć Wi-Fi repeatera może mieć taką samą nazwę jak główna sieć Wi-Fi, to jest od niej technicznie oddzielona. Płyta grzewcza może na przykład łączyć się z repeaterem Wi-Fi, podczas gdy okap kuchenny jest połączony z główną siecią Wi-Fi. W tym przypadku płyta grzewcza i okap kuchenny są połączone z tą samą siecią Wi-Fi (SSID), ale z dwoma fizycznie różnymi komórkami bezprzewodowymi.

Tymczasowo wyłączyć repeater sygnału Wi-Fi, aby płyta grzewcza i okap kuchenny były fizycznie połączone z tą samą komórką bezprzewodową.

Jeżeli tymczasowe wyłączenie repeatera sygnału Wi-Fi zakończy się powodzeniem, sprawdzić, czy repeater sygnału Wi-Fi można skonfigurować z własną siecią Wi-Fi (SSID). Następnie połączyć płytę grzewczą i okap kuchenny z tą samą siecią Wi-Fi (SSID).

Alternatywnie można sprawdzić następujące rozwiązania problemów:

  • Con@ctivity nie działa pomimo udanego logowania

  • Okap kuchenny włącza się dopiero kilka minut po włączeniu płyty grzewczej

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami