Pomoc dlaAplikacje
Wszystkie poradniki dla kategorii Aplikacje
- Adres e-mail rozpoznany przy rejestracji
- Aktualizacja nie jest wyświetlana w aplikacji Scout
- Aktywacja trybu parowania w zależności od wersji oprogramowania
- Aplikacja Miele wyświetla nieodpowiednie ustawienie podczas łączenia urządzenia
- Aplikacja nie wyświetla aktualnych wartości stanu
- Aplikacja niemożliwa do zainstalowania
- Aplikacja pokazuje inny stan niż wskazanie SuperVision
- Brak możliwości sparowania robota sprzątającego
- Brak możliwości wyboru funkcji aplikacji/funkcji dodatkowych do programu prania
- Brak powiadomień push na urządzeniach Apple
- Brak wartości zużycia energii/wody w aplikacji
- Brak wyświetlania urządzeń w aplikacji
- Brak wyświetlania urządzenia w aplikacji/sieci Wi-Fi
- Czy mogę korzystać z mojego konta użytkownika Miele na kilku smartfonach/tabletach?
- Funkcje urządzenia w aplikacji niedostępne
- Hasło nie jest akceptowane podczas tworzenia konta
- Ilość wysyłanych danych podczas korzystania z aplikacji Miele
- Informacje o wersji nie wyświetlają się poprawnie
- Jak nawiązać nowe połączenie z siecią Wi-Fi po zmianie routera lub hasła?
- Jak odbierać powiadomienia z aplikacji Miele?
- Jak pobrać w aplikacji Miele instrukcje użytkowania urządzeń domowych z obsługą sieci?
- Jak sprawdzić, czy urządzenie domowe Miele jest zalogowane do sieci Wi-Fi?
- Jaka jest różnica między „aktualizacją modułu“ a „aktualizacją urządzenia (Remote Update)“?
- Jakie dane są przechowywane?
- Kiedy funkcja MobileStart jest automatycznie wyłączana, a kiedy pozostaje aktywna?
- Kod błędu 1.1.26 Urządzenie do prasowania nieznane
- Kod błędu 1.3.14 Błąd serwera
- Kod błędu 2.1.24/Błąd połączenia
- Kod błędu 2.2.16/Błąd urządzenia
- Kod błędu 3.3.20/Wyszukiwanie nieudane
- Kod błędu 3.6.16/Błąd urządzenia
- Kod błędu 3.7.17 (.200) Dodanie urządzenia domowego Miele nie powiodło się
- Kod błędu 401 w aplikacji
- Kod błędu 403 przy przedłużaniu gwarancji w aplikacji
- Kod błędu 500 w aplikacji
- Kod błędu 3.3.7 Dodanie urządzenia Miele nie powiodło się
- Konto użytkownika Miele zablokowane
- Korzystanie Eco 0%
- Miele app Release Notes - Version 4.12.2
- Miele App Release Notes - Versions 4.12.0 and 4.12.1
- MobileControl i MobileStart
- Nie można ustawić funkcji aplikacji w pralce
- Nie można wybrać urządzenia z listy urządzeń
- Nie otrzymano nowego hasła
- Nieprawidłowa godzina dla opcji „Start o/Koniec o“
- Nieprawidłowe powiadomienie push
- noC na wyświetlaczu
- Obsługa funkcji odczytywania na głos treści z ekranu (dostępność bez barier)
- Obsługiwane znaki hasła Wi-Fi w sieci domowej
- Po aktualizacji urządzenie nie jest połączone z aplikacją Miele
- Po aktualizacji w aplikacji nie ma już instrukcji użytkowania
- Powiadomienia push – brak lub wielokrotne
- Powiadomienie o dostępności aktualizacji oprogramowania
- Pralka wykazuje inny stopień zabrudzenia niż asystent prania
- Przepisy w aplikacji nie są widoczne
- Różne języki w aplikacji Miele
- Sprzedaż/przekazanie robota sprzątającego
- Szara kropka na liście urządzeń
- Tworzenie konta użytkownika
- Tworzenie planu prania / automatycznego uruchamiania w aplikacji Miele
- Uprawnienia do lokalizacji od wersji Android 6.0 i iOS 13.0
- Urządzenie do gotowania na parze włącza się podczas przesyłania Mix&Match
- Urządzenie niepołączone
- Urządzenie zgłasza nieznany błąd w aplikacji/wyświetla komunikat Opróżnić pojemnik na wyświetlaczu
- W jaki sposób zagwarantowane jest bezpieczeństwo moich danych?
- Wymagane jest ponowne zalogowanie się w aplikacji Miele
- Wymagania dotyczące urządzenia przenośnego
- Wymagania systemowe aplikacji Miele
- Wymagania systemowe dla sieci Wi-Fi
- Wymagania systemowe dla smartfonów, tabletów i sieci domowych
Wyszukiwarka instrukcji obsługi
Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcjęKontakt
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami