Czego szukasz?
Pomoc dla

Aplikacje

Aplikacje

Brak możliwości sparowania robota sprzątającego

Sparowanie robota sprzątającego jest niemożliwe. Robot sprzątający nie został znaleziony w aplikacji Scout lub połączenie z serwerem nie powiodło się. Symbol Wi-Fi robota sprzątającego miga, a po chwili na wyświetlaczu ponownie pojawia się wskazanie Parowanie.

Zmieniono router lub hasło sieci Wi-Fi.

Ponownie nawiązać połączenie Wi-Fi w następujący sposób:

  1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk Wi-Fi na dostarczonym pilocie zdalnego sterowania robota sprzątającego dotąd, aż na wyświetlaczu robota zostanie wyświetlone wskazanie PaIR.

    Dane dostępowe do sieci domowej Wi-Fi zostają zresetowane.

  2. Ponownie zainicjować parowanie robota sprzątającego w aplikacji, co umożliwi przywrócenie połączenia z domową siecią Wi-Fi.

Robot sprzątający zostanie ponownie wyświetlony w aplikacji jako połączone urządzenie.

Jeżeli hasło Wi-Fi zostało wprowadzone na smartfonie za pomocą menedżera haseł, hasło należy zmienić również w menedżerze haseł. W przeciwnym razie hasło Wi-Fi należy wprowadzić ręcznie przy użyciu klawiatury smartfona.

Wystąpił problem z logowaniem użytkownika.

Całkowicie odinstalować aplikację Scout.

Pobrać ponownie aplikację Scout z App Store.

Zainstalować aplikację Scout.

Zalogować się ponownie.

Uruchomić parowanie robota sprzątającego.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami