Na urządzeniach mobilnych skonfigurowano różne konta użytkowników.
Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Urządzenia Miele nie są wyświetlane w aplikacji Miele.
Zalogować się za pomocą tego samego konta użytkownika na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Opcja 1: Otwarcie sieci Wi-Fi na urządzeniu domowym Opcja 1
Wybrać Ustawienia > Miele@home > Konfiguracja > Metoda połączenia przez aplikację.
Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Opcja 2: Otwarcie sieci Wi-Fi na urządzeniu domowym Opcja 2
Wybrać Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.
Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Opcja 3: Reset modułu Wi-Fi XKM3100W:
Włączyć urządzenie domowe Miele.
Wybrać Menu Ustawienia > Miele@home > Ustawienia modułu > Uruchom działanie modułu > Uruchom ponownie + Ustawienia fabryczne.
Moduł komunikacyjny XKM3100W uruchamia się ponownie i otwiera sieć Wi-Fi urządzenia domowego na 30 minut.
Wyłączyć urządzenie domowe Miele i włączyć je ponownie.
Wybrać Ustawienia > Połączenie sieciowe wł.
Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Opcja 4: Reset modułu Wi-Fi XKM3100W (patrz wyżej) z pominięciem kroków 3 i 4.
Otwiera się sieć Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Kliknąć Ustawienia > Wi-Fi > Wi-Fi urządzenia domowego Miele.
Nazwa sieci Wi-Fi urządzenia domowego Miele to zawsze: Miele@home-typ urządzenia, np. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Jeśli sieć Wi-Fi urządzenia domowego nie jest wyświetlana, należy sprawdzić siłę sygnału sieci Wi-Fi w miejscu ustawienia urządzenia domowego.
Jeśli typ urządzenia nie jest wyświetlany prawidłowo, elektroniczna tabliczka znamionowa nie jest prawidłowo wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Należy skontaktować się z naszym serwisem.
Jeśli nazwa sieci Wi-Fi urządzenia domowego odpowiada powyższemu schematowi, należy kontynuować wykonywanie poniższych kroków.
Nawiązywanie połączenia z siecią Wi-Fi urządzenia domowego: Wprowadzić numer seryjny urządzenia domowego Miele jako hasło do sieci Wi-Fi urządzenia domowego.
Jeśli połączenie zostało nawiązane pomyślnie, elektroniczna tabliczka znamionowa jest w porządku.
Jeśli nie można nawiązać połączenia pomimo poprawnego wprowadzenia danych, elektroniczna tabliczka znamionowa nie została poprawnie wypełniona. Elektroniczna tabliczka znamionowa musi zostać w tym przypadku poprawiona przez serwisanta. Proszę się zwrócić do naszego serwisu Miele.
Rozłączyć połączenie z siecią Wi-Fi urządzenia domowego i usunąć lub zignorować sieć Wi-Fi urządzenia domowego.
Zresetować moduł Wi-Fi XKM3100W, patrz wyżej.
Wylogować się z aplikacji Miele.
Ponownie zalogować się do aplikacji Miele, używając swoich danych dostępowych.
Zresetować ustawienia sieciowe w urządzeniu.
Na nowo połączyć (sparować) urządzenie.