Czego szukasz?
Pomoc dla

Aplikacje

Aplikacje

Kod błędu 0 / Mamy problem techniczny

Po wybraniu urządzenia gospodarstwa domowego aplikacja Miele wyświetla komunikat Mamy problem techniczny oraz Kod błędu 0.

Urządzenie domowe utraciło połączenie z siecią Wi-Fi.

W przypadku długotrwałej przerwy w połączeniu może minąć do 10 minut, zanim w aplikacji Miele w odniesieniu do urządzenia gospodarstwa domowego wyświetli się status Niepodłączone.

Odczekać 10 minut, aż komunikat zmieni się z Mamy problem techniczny na Niepodłączone.

Jeśli błąd występuje regularnie, należy sprawdzić siłę sygnału między siecią Wi-Fi a urządzeniem gospodarstwa domowego.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami