Czego szukasz?
Pomoc dlaAplikacje

Kod błędu 1.3.14 Błąd serwera

Podczas dodawania nowego urządzenia domowego Miele pojawia się kod błędu 1.3.14 i komunikat Spróbuj ponownie. Jeśli problem nie ustąpi, przerwij proces i spróbuj ponownie później.

Usługa Miele Cloud jest tymczasowo niedostępna lub wystąpił błąd komunikacji.

Nacisnąć przycisk Spróbuj ponownie (w razie potrzeby kilka razy).

Komunikat o błędzie zniknie, a aplikacja Miele spróbuje ponownie zarejestrować urządzenie domowe Miele. Jeśli usługa Miele Cloud nadal zgłasza błąd, komunikat o błędzie otwiera się ponownie.

Jeśli ponowna próba nie powiedzie się, wybrać Przerwij proces i uruchomić go ponownie w późniejszym czasie.

Jeśli urządzenie domowe zostało już zarejestrowane lub jest połączone z siecią Wi-Fi, nacisnąć przycisk Kontynuuj później.

Proces zostanie zakończony.

Jeśli urządzenie domowe Miele jest wyświetlane w przeglądzie urządzeń, połączyć urządzenie domowe z przeglądu urządzeń.

Urządzenie domowe jest połączone z innym kontem użytkownika.

Należy pamiętać, że urządzenia domowe Miele nie mogą być powiązane z różnymi kontami użytkownika.

Wybrać opcję Przerwij proces.

Wylogować się z aplikacji Miele.

Użyć poprawnego konta użytkownika i zalogować się ponownie.

Sprawdzić, czy urządzenie domowe Miele jest wyświetlane w przeglądzie urządzeń. Jeśli urządzenie domowe Miele nie jest wyświetlane w przeglądzie urządzeń, spróbować wykonać następujące czynności.

Połączyć urządzenie domowe Miele z routerem przez WPS. Dalsze informacje znajdują się w instrukcji użytkowania urządzenia domowego Miele.

Zresetować ustawienia sieciowe urządzenia domowego Miele do ustawień fabrycznych:

  • Wybrać menu Miele@home lub Połączenie sieciowe na urządzeniu domowym Miele.

  • Wybrać menu Resetowanie.

    Dalsze informacje na temat resetowania ustawień sieciowych można znaleźć w instrukcji użytkowania urządzenia domowego Miele.

  • Odczekać 15 minut.

Urządzenie domowe Miele zostanie usunięte ze starego konta użytkownika i może zostać przypisane do nowego konta użytkownika i ponownie połączone z siecią.

Ponownie dodać urządzenie domowe Miele w aplikacji Miele.

Wystąpił problem techniczny.

Jeśli błąd nadal występuje, należy skontaktować się z nami lub zarezerwować termin naprawy online.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami