Miele live experience

Miele Live Experience

Ciesz się możliwością osobistej wirtualnej konsultacji w jednym
z naszych salonów Miele Experience Center, będąc w zaciszu własnego domu.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do soboty w godzinach od 09:00 do 21:00.

Miele Live Experience

Jeżeli nie możesz udać się do jednego z naszych salonów, możesz się tam dostać za pomocą jednego kliknięcia. Podczas rozmowy wideo, jeden z ekspertów pracujących w Miele Experience Center pomoże Ci wybrać właściwe urządzenie.

Jak to działa?

go in store miele

Zaczekaj do momentu, aż wyświetli się przycisk „Porozmawiaj z ekspertem Miele“

Widget pojawi się na naszej stronie głównej po około 20 sekundach od rozpoczęcia przeglądania. Jeżeli to nadal nie działa, być może konieczne będzie wyczyszczenie pamięci podręcznej lub odświeżenie strony. W przeciwnym razie spróbuj wejść na stronę w trybie przeglądania prywatnego lub incognito.

go in store

Jedyne czego potrzebujesz to mikrofon w komputerze lub na urządzeniu mobilnym

Zapewniamy, że nie będziemy mogli Cię zobaczyć. Jedynie Ty zobaczysz nas. Pamiętaj o udostępnieniu i włączeniu mikrofonu, abyśmy mogli Cię usłyszeć. Następnie zostanie nawiązana rozmowa wideo!

Skorzystaj z osobistej konsultacji i demonstracji produktu ze strony jednego z naszych ekspertów w salonie.
Czekamy na rozmowę z Tobą od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00.

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czemu to służy?

Niezależnie od tego czy chodzi o pralkę, czy odkurzacz, podczas rozmowy wideo nasi eksperci z Miele Experience Center mogą zaprezentować szeroką ofertę urządzeń i pomóc Ci wybrać to, które będzie odpowiednie dla Ciebie.

Czy będę widoczny(-a) podczas rozmowy?

Nie, nie będziemy mogli Cię zobaczyć. Tylko Ty możesz zobaczyć ekspertów z Miele Experience Center. Pamiętaj
o udostępnieniu i włączeniu mikrofonu, abyśmy mogli Cię usłyszeć.

Czy muszę przekazać swoje dane?

Nie, aby do nas zadzwonić, nie musisz przekazywać nam swoich danych. Ekspert Miele Experience Center może poprosić
o Twoje imię i nazwisko i/lub dane kontaktowe w celu przesłania informacji lub kontynuowania rozmowy, ale nie masz obowiązku podawania takich informacji.
Jeśli rozmowa zostanie przerwana z powodu problemów technicznych, prosimy o oddzwonienie do konsultanta, ponieważ nie będziemy w stanie ponownie nawiązać połączenia.

Dlaczego nie widzę widgetu?

Zazwyczaj pojawia się on w dolnej części ekranu, po upływie około 20 sekund. Jeśli nie działa, być może konieczne będzie wyczyszczenie pamięci podręcznej lub odświeżenie strony. W przeciwnym razie możesz spróbować wejść na stronę w trybie przeglądania prywatnego lub incognito.

Dlaczego nie mogę nawiązać połączenia?

Jeżeli konsultant widnieje jako niedostępny, prawdopodobnie prowadzi inną rozmowę lub dzwonisz poza godzinami pracy.
Pamiętaj, że niektóre przeglądarki internetowe nie są w pełni obsługiwane. Aby uzyskać najlepsze wyniki użyj przeglądarki Chrome lub Firefox. Możesz też spróbować połączyć się za pomocą telefonu lub tabletu.

 

 

Polityka Cookies