Naprawa po stałej cenie
„Naprawa po stałej cenie“ to usługa naprawy oferowana po stałej cenie, która jest ustalana przed wizytą serwisową. Ta jednorazowa zapłata pokrywa w całości koszty naprawy mającej na celu przywrócenie urządzenia do stanu użyteczności.
Usterka urządzenia może być czasem stresująca i wiązać się z niepewnością co do kosztów naprawy. „Naprawa po stałej cenie“ daje Ci pewność, że całkowity koszt naprawy urządzenia zostanie pokryty przez jednorazową płatność.
„Naprawa po stałej cenie“ obejmuje pełny koszt dojazdu, robocizny i części zamiennych niezbędnych do przywrócenia urządzenia do stanu użyteczności.
Pełne pokrycie kosztów:
- Kwota ryczałtowa za dojazd
- Wszystkie prace i części zamienne niezbędne do przeprowadzenia naprawy urządzenia w związku z usterką zgłoszoną w momencie rezerwacji, w tym wizyty następcze, jeśli konieczne będzie zamówienie części zamiennych, których brakuje w pojeździe serwisanta
- 12-miesięczna gwarancja na części zamienne i robociznę w związku z przeprowadzoną naprawą, licząc od daty przeprowadzenia naprawy
Koszty za „naprawę po stałej cenie“ wynoszą 000,00 EUR z VAT w przypadku urządzeń wolnostojących (zarówno wszystkich zmywarek, jak i chłodziarek) oraz 000,00 EUR z VAT w przypadku urządzeń do zabudowy.
Tak. Jeśli z powodu ograniczeń montażowych konieczne będzie zastosowanie urządzeń dźwigowych, zostanie naliczona dopłata w wysokości 00,00 EUR.
„Naprawa po stałej cenie“ dostępna jest dla większości dużych urządzeń gospodarstwa domowego. Należy pamiętać, że urządzenia MasterCool, DialogCooker i piekarniki nie są częścią tej oferty.
„Naprawę po stałej cenie“ można zarezerwować, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta pod numerem +0000000000 (lokalny numer telefonu).
Należy pamiętać, że opcja „naprawa po stałej cenie“ jest dostępna tylko do 24 godzin przed wizytą serwisanta. Jeśli nie wybierzesz opcji „naprawa po stałej cenie“, będą obowiązywać nasze standardowe koszty robocizny (link do aktualnych opłat serwisowych) oraz cenniki części zamiennych.
Nie, nie ma możliwości zmiany sposobu płatności, gdy serwisant będzie już na miejscu. Z „naprawy po stałej cenie“ można jednakże zrezygnować do 24 godzin przed wizytą serwisową.
Nie, „naprawę po stałej cenie“ można zastosować tylko podczas rezerwacji wizyty serwisowej lub na co najmniej 24 godziny przed wizytą serwisanta.
Jeśli przed wizytą nie wybrano opcji „naprawa po stałej cenie“, obowiązują zwykłe opłaty serwisowe (link do aktualnych opłat serwisowych).
W przypadku konieczności naprawy kilku urządzeń, dla każdego z nich można wybrać „naprawę po stałej cenie“ lub zlecić naprawę jednego z urządzeń po cenie standardowej.
W przypadku połączenia obu tych modeli cenowych zapłacisz kwotę na „naprawę po stałej cenie“ wynoszącą 00,00 EUR plus standardowe koszty robocizny i części zamienne niezbędne do naprawy dodatkowego urządzenia (link do aktualnych opłat serwisowych). W przypadku jednoczesnej naprawy kilku urządzeń Użytkownik ponosi jedynie jednorazowe koszty dojazdu. Połączenie tych dwóch modeli cenowych to szczególnie dobra opcja, zwłaszcza jeśli jedno z urządzeń ma tylko drobną usterkę.
Jeśli nasi serwisanci nie znajdą żadnej usterki w Twoim urządzeniu, wykorzystają wizytę serwisową do przeprowadzenia dokładnej konserwacji, aby zapewnić prawidłowe działanie urządzenia w przyszłości. Konserwacja ta obejmuje wszystkie wymagane do tego celu środki pielęgnacyjne Miele. Nasi serwisanci mogą Ci doradzić, jak najlepiej korzystać z urządzenia, a także przekazać Ci wskazówki dotyczące konserwacji i pielęgnacji.
„Naprawa po stałej cenie“ nie jest dostępna dla urządzeń MasterCool, piekarników DialogCooker i Range Cooker.
Ponadto „Naprawa po stałej cenie“ nie obejmuje następujących usterek:
- Produkty do pielęgnacji prania: bębny i łożyska. Naprawa urządzenia jest nieopłacalna.
- Urządzenia chłodnicze: wymiana gazów chłodniczych lub sprężarek. Naprawa urządzenia jest nieopłacalna.
- Płyty grzewcze: płyty szklane.
- Części zamienne niezwiązane z pierwotnie zgłoszoną usterką. Dodatkowo wymagane części zamienne, które nie są związane ze zgłoszoną usterką lub mają zostać zamontowane, mogą być fakturowane oddzielnie.
- Montaż i mocowanie następujących elementów: wsporniki płyt gazowych, palniki i pokrętła, całe wyposażenie chłodziarek, takie jak półki na drzwiczkach/półki szklane, wszystkie szuflady zamrażarek i filtry suszarek. Pierścienie uszczelniające drzwiczek, jeśli nie były konserwowane zgodnie z instrukcją użytkowania.
- Części kosmetyczne/panele sterowania.
- Szklane części urządzenia, które są pęknięte, porysowane lub stłuczone.
- Wszystkie części urządzenia, które zostały wyraźnie zaniedbane i nie były konserwowane zgodnie z instrukcją użytkowania.
- Wszystkie urządzenia, dla których Miele lub autoryzowany partner serwisowy Miele przeprowadził już wizytę serwisową i w przypadku których przeprowadzono diagnostykę/dokonano oszacowania kosztów naprawy zgłoszonej usterki.
- Wszystkie urządzenia Miele Professional lub urządzenia gospodarstwa domowego używane w sektorze komercyjnym.
- Wszystkie produkty zakupione w ciągu ostatnich 12 miesięcy, które są „z drugiej ręki“ i które zostały zakupione za pośrednictwem różnych stron internetowych i mediów.
Na wykonane prace serwisowe otrzymasz 12 miesięcy gwarancji, licząc od daty naprawy.
Jeśli w tym okresie wystąpi ponownie ta sama usterka, zostanie ona usunięta nieodpłatnie pod warunkiem, że dane urządzenie było prawidłowo zamontowane i konserwowane zgodnie z instrukcjami producenta oraz nie było one niewłaściwie użytkowane.
W takim przypadku konieczne jest przeprowadzenie diagnostyki usterki na miejscu przez serwisanta. Jeśli diagnostyka wykaże, że usterki nie są powiązane z pierwotną naprawą, klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów robocizny serwisanta. Serwisant zaproponuje kolejną „naprawę po stałej cenie“, albo zapłatę kwoty ryczałtowej za dojazd wraz z częściami zamiennymi i wszelkimi pracami dodatkowymi. Zależy to od tego, która opcja będzie najkorzystniejsza w celu dokonania naprawy urządzenia zgodnie z zaleceniami naszego serwisanta. Jeśli nie zdecydujesz się na to, zostanie naliczona zwykła ryczałtowa stawka za dojazd serwisanta.
Naprawę uznaje się za nieopłacalną, jeśli danego urządzenia nie można już naprawić lub naprawa nie jest zalecana ze względu na wiek urządzenia lub charakter usterki.
Jeśli naprawa urządzenia po dokonaniu przez nas oceny jest nieopłacalna ze względu na wiek urządzenia lub charakter usterki, lub jeśli nie są już dostępne części zamienne, Miele zaoferuje Ci urządzenie zastępcze. Koszt „naprawy po stałej cenie“ zostanie zaliczony na poczet nowego zakupu. Oznacza to, że wizyta serwisowa jest bezpłatna. Oferta ta jest ważna do 90 dni od wizyty serwisanta.
Jeśli naprawa urządzenia zostanie uznana za nieopłacalną podczas pierwszej wizyty serwisowej, a klient nie zdecyduje się na wymianę urządzenia bezpośrednio w firmie Miele lub na jego zakup w innym miejscu, Miele (spółka w danym kraju) pobierze standardową opłatę za wizytę serwisową.
„Naprawa po stałej cenie“ zostanie zaliczona tylko wtedy, gdy urządzenie zastępcze zostanie zakupione bezpośrednio w firmie Miele po zalecanej cenie. Miele może, według własnego uznania, wyłączyć pewne modele lub promocje z „naprawy po stałej cenie“. Nasi konsultanci chętnie udzielą informacji na temat dostępnych modeli.