
Jeśli znasz tylko jeden, nie znasz żadnego
Odzwierciedlenie ducha miasta

Fakt, że każdy hotel z grupy 25hours ma inny wygląd, wynika niewątpliwie z różnorodności miast, w których się znajdują. Koncepcja poszczególnych hoteli została opracowana tak, aby każdy z nich idealnie pasował do danej lokalizacji – od projektu architektonicznego po różne dostępne usługi. W rezultacie goście mogą znaleźć się w nostalgicznym otoczeniu, na afrykańskim bazarze, a nawet w środku dżungli. „Poświęcamy się tworzeniu wyjątkowych miejsc docelowych, inspirowanych ich lokalizacją, a także sztuką, kulturą i historią, którymi są otoczone. Nasze pomysły opierają się na dynamizmie, elementach zaskoczenia i odrobinie przygody“, czytamy na stronie hotelu. Dzięki temu pobyt w hotelu 25hours to nie tylko okazja do odwiedzenia nowego miejsca, lecz także podróż w czasie lub wycieczka do nowych światów. Aby nadać pomieszczeniom i przestrzeniom autentyczny i osobisty charakter, do każdego projektu angażowani są różni projektanci i architekci wnętrz. Wspólnie z 25hours opracowują unikalne projekty i odciskają swoje piętno na każdym hotelu.
Literacka Florencja

Hotel 25hours Piazza San Paolino nosi podpis mediolańskiej architektki i projektantki Paoli Navone, jest inspirowany „Boską komedią“ Dantego i interpretuje jego twórczość z odrobiną humoru. Hotel położony jest w samym sercu Florencji – rodzinnego miasta Dantego. Pokoje mieszczą się w dawnym klasztorze i emanują wyjątkowym historycznym urokiem. Dzięki rozbudowie tego starożytnego budynku hotel zapewnia dodatkowe 104 pokoje. W wielu miejscach kompleksu wyczuwalne są powiązania z największymi dziełami światowej literatury: podróż do świata Dantego zaczyna się od wyboru pokoju.

Goście mogą wybrać pobyt w pokoju Hades lub Paradise. W związku z tym, po wejściu do pokoju spotka ich czarna pościel i czerwone aksamitne zasłony lub olśniewająco biała oaza z detalami w kolorze niebieskim. Kilka elementów wystroju, takich jak naczynia w hotelowej restauracji San Paolino, zostało nawet zaprojektowanych specjalnie dla hotelu 25hours przez Navone i jej zespół. Co więcej, hotel został otwarty w dniu, w którym 700 lat wcześniej zmarł Dante Alighieri. Większa konsekwencja jest chyba niemożliwa.
Morski klimat jak w Hamburgu

Aura hotelu 25hours HafenCity w Hamburgu jest zupełnie inna. Tutaj tęsknota za odległymi miejscami i poczucie bycia w domu są – całkiem dosłownie – mocno zakotwiczone, ponieważ liczne morskie elementy są tak jednoznacznie charakterystyczne dla tego hanzeatyckiego miasta. Hotel znajduje się zaledwie kilka kroków od różnych atrakcji, takich jak Filharmonia nad Łabą, i jest doskonałą bazą wypadową do odkrywania miasta. Goście mogą spać w przytulnych kojach, podczas gdy tapety na ścianach opowiadają prawdziwe i częściowo zdradzieckie historie marynarzy. Dopełnienie żeglarskiej koncepcji stanowią kontenery morskie i żeglarska przędza, co pozwala poczuć prawdziwy klimat portowy! Goście mogą również wysłać swój własny list w butelce i oddać się przyjemnościom w hotelowej restauracji „heimat“, przywołującej na myśl tęsknotę za domem, która nęka żeglarzy. Menu obejmuje klasyczne dania kuchni niemieckiej, od Morza Północnego po Alpy. Typowy Hamburg.
Różne koncepcje, te same wartości

Jest jednak kilka aspektów, które łączą wszystkie hotele 25hours: zaskakujący poziom obsługi, wyjątkowe doświadczenia, łatwy dostęp do transportu publicznego, szeroki wybór wyśmienitych dań oraz zamiłowanie do szczegółów, gości i własnych pracowników. Aby to wspierać, grupa hotelowa zainicjowała projekt „25hours people“ – markę pracodawcy, która wyraża uznanie dla pracowników poprzez hasło: „Bądź sobą – ze swoimi talentami i charakterem“. W centrum uwagi znajdują się tu kultura pracy, wspólnota, a przede wszystkim różnorodne osobowości w ramach całej grupy hotelowej.

Dopasowana strona internetowa i kanał na Instagramie w wyjątkowy sposób ożywiają osoby stojące za firmą. W końcu tylko ludzie, którzy każdego dnia wykonują tam swoją pracę, mogą wcielić w życie wizję tej marki hotelowej: „Każde fajne miasto potrzebuje hotelu 25hours“.
Ten artykuł jest częścią naszego magazynu dla klientów „Welcome & Stay“. Zachęcamy do pobrania cyfrowej wersji magazynu.