
Serwis na rowerze cargo

Wykwalifikowany inżynier-mechatronik rozpoczął pracę w Miele w 2016 roku. Od tego czasu codziennie podróżuje po północno-wschodniej części Dolnej Saksonii, zapewniając wsparcie klientom Miele Professional i obsługująć ich urządzenia. Jako serwisant nie tylko przeprowadza regularną konserwację istniejących urządzeń w celu zapewnienia długiego okresu eksploatacji produktu, lecz także przeprowadza pierwsze uruchomienie nowych urządzeń, dostosowując je do potrzeb klienta i lokalnych warunków. Podróż Harmsa często jest niezwykła. Nie tylko musi podróżować po części kontynentalnej, lecz jest także odpowiedzialny za klientów na Wyspach Wschodniofryzyjskich. W związku z posiadaniem klientów na wyspach, Hendrik Harms stał się zapalonym obserwatorem pogody.
Zmiana pogody = zmiana planu

„Muszę sprawdzać, jak dostać się z punktu A do punktu B każdego dnia, a czasem nawet co godzinę. Nagła mgła lub burze powodują odwołanie promów i lotów, niezależnie od dokonanych rezerwacji“ – wyjaśnia serwisant. Choć podróż statkiem stała się częścią codziennej rutyny, nie straciła nic ze swojej magii. „Zamiast stać w korku w Hamburgu, opieram się o reling statku, obserwując foki na piaszczystym brzegu. Może to brzmieć jak scena z filmu, ale tak właśnie wygląda mój dojazd do pracy“ – mówi z entuzjazmem serwisant. „OK, tak naprawdę widzę plażę tylko przelotnie i jestem poza domem przy każdej pogodzie, ale to nie odbiera mi czerpania radości z tej pracy“.
Rower cargo zamiast wózka transportowego

Od jesieni 2019 roku Hendrik Harms korzysta z roweru cargo tak często, jak to możliwe, aby dotrzeć do klientów na wyspach. Zakup roweru cargo znacznie ułatwił mu pracę. „Wcześniej często korzystałem z ręcznie ciągniętego wózka transportowego na wyspach, na których nie ma samochodów, ale dzięki rowerowi cargo mogę teraz załadować znacznie więcej sprzętu i mogę szybciej się przemieszczać“. Nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem klientów Miele, w tym osób prowadzących BIO HOTEL Strandeck na wyspie Langeoog. „Skupiamy się holistycznie na zrównoważonym rozwoju“ – wyjaśnia właścicielka Maike Recktenwald. „Wspaniale więc, że nasz serwisant również korzysta z tak przyjaznej dla środowiska formy transportu“.
Ten artykuł jest częścią naszego magazynu dla klientów „Welcome & Stay“. Obszar pobierania z wydaniami można znaleźć tutaj.