Występuje problem z połączeniem.
Sprawdzić połączenie internetowe.
- Aplikacja Miele: - Sprawdzić połączenie i przywrócić je, np. sprawdzając stan urządzenia w aplikacji Miele. - Aby wyświetlić stan połączenia, należy postępować w następujący sposób: - Otworzyć aplikację Miele. 
- Wybrać żądane urządzenie w sekcji „Urządzenia“. - Jeśli nie ma połączenia, zostanie to wyświetlone. 
 
- Siła sygnału sieci Wi-Fi: - Zapewnić wystarczającą siłę sygnału sieci Wi-Fi, np. za pomocą FoodView w aplikacji Miele. 
Otworzyć i zamknąć drzwiczki piekarnika, aby uruchomić ponowne wykrywanie potrawy.
Jeśli wykrywanie nadal nie jest możliwe, należy sprawdzić, czy dla danego piekarnika dostępne są aktualizacje oprogramowania lub modułów:
- Przejść do pozycji menu „Ustawienia“. 
- Zainstalować dostępne aktualizacje. 
- Sprawdzić w aplikacji Miele, czy dostępne są aktualizacje modułów. 
- Zainstalować dostępne aktualizacje modułów. 
- Sprawdzić, czy dla ELP ID wyświetlana jest wartość większa lub równa 05165 V5432, a dla XKM ID wartość większa lub równa 36097. Funkcja Smart Food ID jest obsługiwana od tych wersji. 
