Czego szukasz?
Pomoc dlaOkapy kuchenne

Con@ctivity nie działa

Funkcja Con@ctivity nie działa wcale lub nie działa niezawodnie.

Funkcja „Con@ctivity 3.0“ jest wyłączona na wyciągu.

Włączyć funkcję „Con@ctivity“ w następujący sposób:

  • Nacisnąć przycisk opóźnionego wyłączania i przytrzymać go przez ok. 10 s.

  • Nacisnąć 2-krotnie przycisk  lub przycisk 1.

  • Nacisnąć przycisk oświetlenia.

Jeśli dioda LED miga, funkcja Con@ctivity jest wyłączona.

Aby włączyć funkcję „Con@ctivity“, nacisnąć przycisk + lub przycisk IS.

Następnie dioda lub diody LED muszą świecić światłem ciągłym.

Aby zachować stan włączenia, należy nacisnąć przycisk opóźnionego wyłączania.

Nie można skonfigurować funkcji „Con@ctivity“ na płycie grzejnej.

Płyta grzejna i wyciąg kuchenny są podłączone do sieci Wi-Fi i powiązane z kontem użytkownika Miele.

Usunąć oba urządzenia z aplikacji Miele.

Zamknąć całkowicie aplikację Miele.

Uruchomić aplikację Miele.

Płyta grzejna i wyciąg kuchenny muszą zostać rozpoznane jako nowe urządzenia Miele.

Połączyć oba urządzenia z kontem użytkownika Miele za pomocą przycisku Dodaj.

Odczekać 15 minut.

Funkcja Con@ctivity została skonfigurowana.

Płyta grzejna i wyciąg kuchenny nie korzystają z tego samego punktu dostępu Wi-Fi (AP).

Na przykład płyta grzejna jest podłączona do routera Wi-Fi, a wyciąg kuchenny do repeatera Wi-Fi. Nie wszystkie routery lub repeatery obsługują wymaganą metodę łączności funkcji Con@tivity.

Upewnić się, że płyta grzejna i wyciąg kuchenny są na stałe podłączone do tego samego punktu dostępu Wi-Fi (AP).

Dodatkowe materiały

Włącz video
Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami