Filozofia

Philosophie

Od chwili powstania w 1899 roku Miele jest niezależną, rodzinną firmą, zaangażowaną w równym stopniu w sprawy jej właścicieli, pracowników, klientów, dostawców, środowiska i społeczeństwa.

Firma koncentruje się na produkcji urządzeń AGD do kuchni, pralni i pielęgnacji podłóg, a także produktów wykorzystywanych w działalności gospodarczej oraz urządzeń medycznych ("Miele Professional"). Strategiczna wizja Miele to być najbardziej zaufaną i pożądaną marką premium na świecie.

Miele oferuje swoim klientom produkty, które wyznaczają standardy trwałości, wydajności, łatwości użytkowania, efektywności energetycznej, projektowania i obsługi. Odpowiada to wiodącej zasadzie "Immer besser", którą założyciele - Carl Miele (z lewej) i Reinhard Zinkann - umieścili na swoich pierwszych maszynach i która charakteryzuje Miele do dziś.

Firma skupia się wyłącznie na marce Miele i jej konsekwentnym pozycjonowaniu w segmencie premium. Miele oznacza długofalowe myślenie i planowanie, ciągłość wartości i celów, dobre relacje z klientami i dostawcami, a także kulturę przywództwa i organizację zorientowaną na pracownika.