Pracuj w Miele

motHeadline: Asystent/ka ds. Obsługi Klienta

Asystent/ka ds. Obsługi Klienta

w dziale Serwisu
Specjalista ds. Obsługi klienta

Firma Miele założona w 1899 roku jest niemieckim producentem ekskluzywnej klasy sprzętu gospodarstwa domowego oraz sprzętu profesjonalnego do zastosowań przemysłowych.

Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki do pracy w Dziale Serwisu

                                          
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta  w Dziale Serwisu
Miejsce pracy : Warszawa

Nr ref.  KDS/2017                                          

Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń, zapytań, reklamacji od klientów i ich dokumentowanie w systemie
  • Umawianie terminów wizyt techników u klientów
  • Prowadzenie harmonogramu prac techników
  • Kontrolowanie wykonania zleconych napraw przez techników Miele
  • Prowadzenie bazy klientów w systemie
  • Udzielanie informacji o urządzeniach Miele

Wymagania :

  • Wykształcenie średnie
  • Dobra umiejętność obsługi komputera
  • Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • Znajomość języka niemieckiego/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy :

  • Pracę w renomowanym przedsiębiorstwie, którego znak firmowy kojarzony jest na całym świecie z najwyższą jakością i klasą
  • Środowisko pracy, w którym cenimy kreatywność, profesjonalizm i samodzielność
  • Stabilne wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
  • Systematyczne szkolenia

 

Kandydatów prosimy o przesłanie CV z fotografią, listu motywacyjnego z podaniem oczekiwań odnośnie wynagrodzenia i zgodą na przetwarzanie danych, drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@miele.com.pl.

Prosimy o podanie numeru referencyjnego.

Dział

Serwis

Stanowisko

Asystent/ka ds. Obsługi Klienta

Od kiedy

od zaraz

Osoba kontaktowa


rekrutacja@miele.pl
+48 22 335 00 00