Firma Miele założona w 1899 roku jest niemieckim producentem ekskluzywnej klasy sprzętu gospodarstwa domowego oraz sprzętu profesjonalnego do zastosowań przemysłowych.
Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki do pracy w Dziale Serwisu
Asystent/ka ds. Obsługi Klienta w Dziale Serwisu
Miejsce pracy : Warszawa
Nr ref. KDS/2017
Opis stanowiska:
Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń, zapytań, reklamacji od klientów i ich dokumentowanie w systemie
Umawianie terminów wizyt techników u klientów
Prowadzenie harmonogramu prac techników
Kontrolowanie wykonania zleconych napraw przez techników Miele
Prowadzenie bazy klientów w systemie
Udzielanie informacji o urządzeniach Miele
Wymagania :
Wykształcenie średnie
Dobra umiejętność obsługi komputera
Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
Znajomość języka niemieckiego/lub angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy :
Pracę w renomowanym przedsiębiorstwie, którego znak firmowy kojarzony jest na całym świecie z najwyższą jakością i klasą
Środowisko pracy, w którym cenimy kreatywność, profesjonalizm i samodzielność
Stabilne wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
Systematyczne szkolenia
Kandydatów prosimy o przesłanie CV z fotografią, listu motywacyjnego z podaniem oczekiwań odnośnie wynagrodzenia i zgodą na przetwarzanie danych, drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@miele.com.pl.