Czego szukasz?
Pomoc dlaEkspresy do kawy

Błąd F10

Na wyświetlaczu ekspresu do kawy pojawia się błąd F10.

Woda nie jest pompowana.

Wyjąć zbiornik wody.

Napełnić zbiornik wody świeżą wodą pitną.

Ponownie założyć zbiornik wody.

W urządzeniach od numeru seryjnego 152922013:

  • Sprawdzić sitko na zaworze dopływowym wody. Sitko na zaworze dopływowym wody znajduje się we wnęce na zbiornik wody.

  • Jeżeli sitko jest zabrudzone, wyczyścić sitko. Aby nie zaburzyć doznań smakowych, sitko należy czyścić wyłącznie z użyciem wody bez dodatku środków czyszczących.

  • Przeprowadzić odkamienianie urządzenia.

Jeśli błąd nadal występuje, należy skontaktować się z nami lub zarezerwować termin naprawy online.

W celu dokładnego i delikatnego usunięcia kamienia z ekspresu do kawy polecamy tabletki do odkamieniania Miele przeznaczone do posiadanego urządzenia, patrz rysunek. Najlepsza pielęgnacja zapewniająca niezawodność przez wiele lat.

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Wyszukiwarka instrukcji obsługi

Tutaj znajdziesz instrukcję obsługi do swojego urządzenia Miele
Znajdź instrukcję
Zarezerwuj technika

Zarezerwuj technika

Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować wizytę technika serwisu.
Umów wizytę
Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami przez formularz, mailowo lub telefonicznie.
Skontaktuj się z nami