Miejsce pracy : Warszawa, woj. mazowieckie i województwa ościenne
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Serwisu
na stanowisko:
Koordynator Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. KD/08/2018
Opis stanowiska:
zarządzanie podległym zespołem,
bieżące wsparcie i motywowanie agentów,
administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
szkolenia i rozwój członków zespołu
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
Znajomość języka angielskiego
Znajomość środowiska SAP będzie dodatkowym atutem
Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w renomowanym przedsiębiorstwie, którego znak firmowy kojarzony jest na całym świecie z najwyższą jakością
Środowisko pracy, w którym cenimy profesjonalizm i samodzielność
Stabilne wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
Systematyczne szkolenia
Kandydatów prosimy o przesłanie CV z fotografią, listu motywacyjnego z podaniem oczekiwań odnośnie wynagrodzenia i zgodą na przetwarzanie danych, drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@miele.com.pl.