Pracuj w Miele

motHeadline: Koordynator Contact Center

Koordynator Contact Center

Miejsce pracy : Warszawa, woj. mazowieckie i województwa ościenne
Koordynator Call Center

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Serwisu

na stanowisko:                                          

Koordynator Contact Center 

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.  KD/08/2018

 

Opis stanowiska:

  • zarządzanie podległym zespołem,
  • bieżące wsparcie i motywowanie agentów,
  • administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
  • szkolenia i rozwój członków zespołu
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
  • aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
  • sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość środowiska SAP będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanym przedsiębiorstwie, którego znak firmowy kojarzony jest na całym świecie z najwyższą jakością
  • Środowisko pracy, w którym cenimy profesjonalizm i samodzielność
  • Stabilne wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
  • Systematyczne szkolenia

 

Kandydatów prosimy o przesłanie CV z fotografią, listu motywacyjnego z podaniem oczekiwań odnośnie wynagrodzenia i zgodą na przetwarzanie danych, drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@miele.com.pl.

Prosimy o podanie numeru referencyjnego.

 

Dział

Serwis

Stanowisko

Koordynator Contact Center/Warszawa

Od kiedy

od zaraz

Osoba kontaktowa